×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برگزاری ۶۰۰ مرحله حراج خرده‌فروشی برخط

به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی سعید غلامی باغی عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول در مجمع عمومی سالانه سازمان اظهار کرد: مدت زمان کوتاهی از دستور رئیس جمهور شهید برای تحول سازمان و تعیین تکلیف کالاها نمی گذرد که سند تحولی تدوین شد و به رکوردهای خوبی دست یافتیم.

عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول گفت: در سال گذشته ۶۸ برابر میانگین ۲۹ سال گذشته کالا اعاده شد و ۹۴ هزار میلیارد تومان کالا تعیین تکلیف شده است.

وی گفت: ۲۶ هزار میلیارد تومان اموال منقول با رشد ۶۶۰درصدی به فروش رسیده است.

غلامی به تعیین تکلیف و فروش ۴ هزار و ۱۰۰ خودرو سواری سبک و سنگین وارداتی اشاره کرد و گفت: این اموال از سال ۱۳۹۶ در گمرکات و بنادر سراسر کشور رسوب شده بود.همچنین نخستین مزایده‌های محدود موتورسیکلت‌های بالای ۲۵۰ سی‌سی بین دستگاه‌های مشمول نیز برگزار شد.

عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول با بیان اینکه ۹۵ درصد روش‌های فروش سازمان از طریق برگزاری مزایده‌های الکترونیکی سراسری در بستر سامانه تدارکات الکترونیک دولت است گفت: راه‌اندازی و برگزاری حراج الکترونیکی خرده‌فروشی برخط در سال ۱۴۰۲ بر اساس تکلیف قانونی رقم خورد و از طریق این سامانه‌ بیش از ۶۰۰ مرحله حراج به‌صورت متمرکز تاکنون برگزار شد.

وی افزود: در راستای مسولیت اجتماعی، همکاری با آموزش و پرورش در قالب طرح نسیم مهربانی و همچنین با سازمان بهزیستی، سازمان های درمانی و … صورت گرفته است.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.