×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : جمعه, ۲۰ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 11 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 52 خبر
برگزاری هشتمین اردوی جهادی در شهرستان خواف

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، امین مویدی کیا، سرگروه تیم جهادی فولاد سنگان، در گفتگو با روابط عمومی فولاد سنگان اظهار داشت: “این اردو به‌عنوان بخشی از برنامه‌های مسئولیت اجتماعی فولاد سنگان طراحی شده است که بر تقویت همکاری با جامعه محلی و بهبود شرایط زندگی مردم متمرکز است. هدف ما ایجاد تحول مثبت و پایدار در زندگی مردم این منطقه است که از منابع و امکانات کمتری برخوردارند.

وی در ادامه افزود: با بهره‌گیری از توانمندی‌های کارکنان و منابع موجود، تلاش داریم تا به مردم محلی خدمات متنوعی ارائه کنیم که شامل ساخت و بهسازی زیرساخت‌های عمومی، ارائه خدمات پزشکی و آموزشی و … است. این اقدامات نه تنها به بهبود کیفیت زندگی مردم منطقه کمک می‌کند، بلکه انسجام و روحیه همبستگی بین کارکنان و مردم را نیز افزایش می‌دهد.

مویدی کیا ادامه داد : این اردوی جهادی که با مشارکت پرشور کارکنان شرکت همراه بود، مورد استقبال گرم مردم محلی قرار گرفت و بیش از ۲۰ نفر از کارکنان فولاد سنگان به صورت داوطلبانه در این برنامه شرکت کردند و با همکاری و همیاری مردم محلی، پروژه‌های مختلفی را به انجام رسیده است.

سرگروه گروه جهادی پایگاه شهید سلیمانی فولادسنگان در پایان اظهار امیدواری کرد : این اردو با هدف خدمت به مردم نجیب منطقه و رفع محرومیت در مناطق کم‌برخوردار این شهرستان انجام شد و این‌گونه اقدامات در آینده نیز با قوت و همت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد و چشم‌انداز شرکت در کمک به‌ رفع محرومیت و توسعه پایدار منطقه به ثمر بنشیند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.