×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : چهارشنبه, ۱۲ شهریور , ۱۴۰۴  .::.   برابر با : Wednesday, 3 September , 2025  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به گزارش روابط‌عمومی بیمه تجارت‌نو؛ مدیرعامل بیمه تجارت‌نو ضمن تشکر از تلاش همکاران شعبه در راستای تحقق اهداف عالی شرکت، نیروی انسانی حرفه‌ای و تلاشگر را بزرگترین سرمایه یک سازمان خواند و بر راهکارهای راهبردی لازم برای بهبود و توسعه خدمات بیمه‌ای تاکید داشت.

دکتر رضوانی «انجام عملیات بیمه‌گری سودآور» را مهمترین راهبرد شرکت دانست و با اشاره به این که بیمه تجارت‌نو به صورت هدفمند بر روی پرتفوهای سودآور تمرکز می‌کند افزود: اصول مشتری مداری نیز رکنیست که همه کارکنان باید بر این امر مهم پایبند بوده و نسبت به ارتقای خدمات و پیشرفت شرکت مشارکت داشته باشند.

در ادامه مدیرعامل محترم بیمه تجارت‌نو به عنوان یک رهبر مشتاق و پویا، با کارکنان شعب گفت‌وگو کرده و راهکارهای جدید را برای بهبود عملکرد و افزایش رضایت مشتریان پیشنهاد داد.

این اقدام نشان از تلاش‌های جدی و مستمر این شرکت برای ارتقاء سطح خدمات بیمه‌ای در سطح استان‌ها و افزایش اعتماد مشتریان به آن است.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.