×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 59 خبر

اقتصادزمانه : احداث مجموعه فرهنگی، ورزشی ازگل به عنوان دهمین مجموعه چند منظوره در شمال تهران به درخواست شهروندان محلی آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک،سید مهدی صباغ شهردار این منطقه گفت: با توجه به کمبود سرانه ورزشی در محله ازگل و نبود مجموعه مناسب جهت ارتقای فرهنگ ورزشی بین جوانان و نوجوانان به درخواست شهروندان محلی احداث یک مجموعه چند منظوره در دستور کار شهرداری منطقه یک قرار گرفت و با جانمایی انجام شده کلنگ احداث آن در مجاورت بازار میوه و تره بار ازگل زده می‌شود.

🔹او افزود: این مجموعه در زمینی به مساحت یک هزار و ۵۰۰ متر مربع و زیربنای ۴ هزار و ۷۰۰ متر مربع احداث می‌شود که ۲ هزار متر مربع آن به فضای ورزشی در رشته‌های رزمی،کشتی، بدنسازی و ورزش‌های توپی اختصاص خواهد یافت.

🔹صباغ خاطر نشان کرد: روز چهارشنبه ۲۹ شهریور ماه همزمان با آغاز احداث مجموعه چند منظوره ازگل، کلنگ احداث مجموعه فرهنگی گلابدره و ساماندهی تفرجگاه خرگوش دره نیز بر زمین زده می‌شود تا این سه پروژه فرهنگی، ورزشی و تفرجگاهی وارد فاز اجرا و ساخت شده و سرانه‌های منطقه یک در محلات محروم ارتقا یکی دیگر از ظرفیت‌های گردشگری شمال تهران برای حضور شهروندان آماده شود.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.