×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 6 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 25 خبر
اعتماد بیش از ۲۷ میلیون هموطن به سپهر کارت

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، حرکت به سوی تحول دیجیتال و استفاده از اپلیکیشن جدید «سپینو» در این بانک در حالی با استقبال روزافزون هموطنان و مشتریان بانک همراه شده که تعداد سپهرکارت‌های فعال در پایان مردادماه سال جاری به مرز ۲۷ میلیون و ۵۱۵ هزار کارت رسید.

استقبال هموطنان و مشتریان بانک صادرات ایران از پلتفرم بانکداری دیجیتال این بانک با عنوان «سپینو» با نصب بیش از ۲۴۵ هزار نفری این نرم‌افزار همراه بوده که از این میان بیش از ۱۴۵ هزار مشتری بانک به طور فعال انواع خدمات مالی و بانکی و حتی خدمات فرهنگی و هنری را از این نرم‌افزار دریافت می‌کنند. با توسعه این اپلیکیشن خدمات بدون کارت و مبتنی بر هوش مصنوعی به تدریج جایگاه خود را در میان مشتریان بانک خواهد یافت.

در این میان سایر درگاه‌های بانکداری الکترونیک بانک صادرات ایران از جمله نرم‌افزار همراه‌بانک نیز حجم استقبال مشتریان بانک به طور فزاینده‌ای رو به افزایش است به نحوی که بیش از ۳ میلیون و ۳۸۱ هزار نفر از مشتریان بانک ماهانه بالغ بر ۵۷۹ میلیون تراکنش بانکی را در بستری امن و قابل اعتماد از طریق این درگاه، انجام می‌دهند.

سایر درگاه‌های بانکداری الکترونیک این بانک از جمله اینترنت بانک، پایانه شعب، پایانه فروش، تلفن‌بانک، IPG، اپلیکیشن صاپ، کیوسک بانک و همبانک نیز با انجام صدها میلیون تراکنش ماهانه حجم قابل توجهی از نیازهای بانکی و مالی هموطنان را پوشش می‌دهند.

بانک صادرات ایران همچنین با داشتن نزدیک به ۵۲۰۰ دستگاه خودپرداز در اقصی نقاط کشور، بیشترین تعداد این دستگاه‌ها را در معرض استفاده هموطنان قرار داده که ماهانه بیش از ۴۳ میلیون تراکنش پولی و خدمات دریافت و پرداخت را برای مردم تسهیل می‌کند. همچنین ۱۳۰۷ کیوسک بانک صادرات ایران تنوع خدمات بانکی را تسریع می‌کنند.

تعداد شعب فعال بانک صادرات ایران در پایان نیمه اول سال جاری ۱۸۲۱ شعبه و تعداد باجه‌های فعال ۳۷۶ باجه است. تعداد درگاه‌های فعال اینترنت بانک به ۱۴۱ هزار و ۵۷۳ درگاه رسیده و ۶۲۲۱ پایانه شعب خدمات بانکداری الکترونیک را سرعت می‌بخشند.

بیش از ۹۷۸ هزار پایانه فروش در بخش‌های مختلف به فعالان فضای کسب و کار کشور خدمت ارائه می‌دهند و صاحبان مشاغل و بنگاه‌های اقتصادی از طریق ۲۳۶۰ درگاه IPG بانک صادرات ایران محصولات خود را به فروش می‌رسانند.

بیش از ۵۵ هزار درگاه تلفنبانک و بیش از ۳۴۸ هزار درگاه همبانک صادرات ایران نیز همچنان به صورت فعال مورد استفاده مشتریان بانک صادرات ایران است.

علاوه بر این‌ها، بانک صادرات ایران با داشتن بیش از ۵۹۱ هزار بن‌کارت فعال، خدمات ویژه‌ای را به صاحبان کسب و کارها و کارکنان سازمان‌ها و شرکت‌ها در سراسر کشور ارائه می‌دهد. این بانک در مردادماه بیش از ۱۳۰ هزار کارت هدیه در اختیار مشتریان خود قرار داد که در حال حاضر بیش از ۹ میلیون عدد از این کارت‌ها همچنان فعال هستند.​

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.