×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 58 خبر

اقتصادزمانه : معاون شهردار تهران با بیان اینکه تاکنون در محور گشت و گذار میزبان ۴۰ هزار نفر از کارکنان به همراه خانواده‌های همکاران بوده‌ایم، گفت: سایر سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ کشور در حال الگوبرداری از این طرح هستند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، مجید باقری در نظارت ستادی و دیدار با کارکنان منطقه ۳ با همراهی حمید جوانی شهردار این منطقه در جریان پیشرفت پروژه پارکینگ طبقاتی نیایش و موضوعات مرتبط با حوزه‌های برنامه و بودجه، پایش و ارزیابی عملکرد و سرمایه انسانی قرار گرفت. مجید باقری پس از بازدید میدانی از پروژه پارکینگ طبقاتی ۹ طبقه نیایش، در نشست شورای معاونین و مدیران منطقه ۳ با تأکید براینکه با رویکرد تحوّلی شهرداری منطقه ۳ می‌توان منویّات شهردار محترم تهران را در عملکرد این منطقه مشاهده کرد، گفت: در خصوص پروژه‌های عمرانی، فنی، اجتماعی، فرهنگی و خدماتی منطقه ۳ حمایت‌های بودجه‌ای و برنامه‌ای لازم صورت خواهد گرفت.

وی افزود: در جلسات ستادی با حضور شهردار محترم تهران نقش مناطق در تحقق رویکردهای شهرداری بررسی می‌شود که شهرداری منطقه ۳ دارای جایگاه خوبی در ارزیابی‌های صورت گرفته ا‌ست که بی‌تردید این جایگاه با همّت کارکنان، مدیران و معاونین منطقه محقق شده است. باقری در پاسخ به پرسش یکی از مدیران منطقه در خصوص «کارراهه شغلی» گفت: موضوع کارراهه شغلی بسیار جدی‌ست؛ کارراهه شغلی در سازمان‌های بزرگ ارتباط مستقیمی با فرهنگ سازمانی دارد که در شهرداری تهران در دستور کار قرار گرفته است.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران، نقش کارکنان را در به‌دست آوردن شاخص‌های قابل قبول در ارزیابی این منطقه مؤثر دانست و گفت: همکاران شهرداری تهران بابت تلاش و اقداماتی که در راستای بهبود شرایط و معیشتشان انجام می‌شود، بسیار قدرشناس هستند. باقری در تشریح اقدامات انجام شده در راستای تحقق بسته «خرسندساز ۱» ادامه داد: تاکنون تمامی همکاران شاغل در ستاد و مناطق ۲۲ گانه در یک بازه زمانی ۸ ماهه با عدالت، تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی را دریافت کرده‌اند و تا ۸ ماه آینده وام کارکنان شرکت‌ها و سازمان‌ها هم پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون در محور گشت و گذار میزبان ۴۰ هزار نفر از کارکنان به همراه خانواده محترمشان بودیم، گفت: برای اولین بار سایر سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ کشور از این طرح الگو برداری کرده‌اند. همچنین تاکنون ۲۶ هزار نفر از همکاران محترم به‌همراه خانواده به مشهد مقدّس مشرّف شده‌اند.

معاون شهردار تهران درخصوص محور نوبهار گفت: تاکنون ۸۰۰ نفر از همکاران بدون دغدغه‌ی پرداخت هزینه‌های بیمارستان صاحب فرزند شده‌اند. باقری همچنین در خصوص دومین بسته «خرسندساز» گفت: در برنامه‌های این بسته، ارتقاء معیشتی کارکنان در نظر گرفته شده است که به فضل الهی با اجرای این بسته، ضعف‌ها به‌طور ملموسی جبران می‌شوند.

وی تصریح کرد: در خصوص مسکن در دومین بسته «خرسندساز» تاکنون ۴ جلسه با شهردار محترم تهران که دغدغه فراوانی درخصوص مسکن کارکنان شهرداری دارند، برگزار کرده‌ایم و تمهیدات خوبی برای خانه‌دار شدن تمامی کارکنان شهرداری اتخاذ شده است که در حال حاضر در مرحله شناسایی زمین‌ها هستیم؛ طبق تصمیمات کنونی در این طرح هیچ تفاوتی بین مناطق نخواهد بود و همه با هم در یک مدار قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: در دومین بسته خرسندساز رایزنی‌هایی برای ارتقای «شهرکارت»‌ها انجام شده است تا همکاران بتوانند در شهرهای دیگر هم از این کارت استفاده کنند که در صورت نهایی شدن اطلاع‌رسانی می‌شود.حمید جوانی در ادامه این نشست به ساخت سوله جدید بازیافت در بزرگراه کردستان در آینده نزدیک اشاره کرد و گفت: براساس دستور شهردار محترم تهران مبنی بر انتقال سوله بازیافت پسماند خشک منطقه به محل مناسب، اقدامات اجرایی انتقال این سوله و تجهیزات از زمین خیابان عرفی شیرازی به مکان جدید آغاز شده است.

شهردار منطقه ۳ افزود: سال گذشته براساس نیازهای هر محله در ابرپروژه «من شهردارم» پروژه‌های کوچک مقیاس تعریف شد و اجرای آن با توجه به اولویت شهروندان منطقه، عملیاتی شد. جوانی به نگاه ویژه مجموعه معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران در زمینه رفاه پرسنل اشاره کرد و گفت: در اولین بسته خرسند ساز اتفاقات ویژه‌ای برای رفع نیازهای کارکنان شهرداری تهران با موضوعات رفاهی، معیشتی و منابع انسانی رقم خورده است که قدردان آن‌ها هستیم.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.