×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : دوشنبه, ۲۳ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 14 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 40 خبر
ارزشمندترین دارایی ملل، کارکنان این موسسه مردمی است

به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری ملل، در این مراسم، پس از مدح امام حسن عسکری(ع)، توسط مداح اهل بیت (ع)، مدیر عامل موسسه به ایراد سخنرانی پرداخت.

آقای جوادی، با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان اظهار داشت: جدای همه سیاست‌های ددمنشانه رژیم صهیونیستی، هیچ انسانی حمله به بیمارستان و امدادگران و به شهادت رساندن کودکان و سالمندان بی گناه را نمی‌پذیرد. حتی جنگ‌افروزان جهانی هم به قوانین بشردوستانه احترام می گذاشتند. این جنایات، زمینه ساز نابودی جایگاه حقوقی و اعتبار رژیم صهیونیست و کشورهای همسوی این رژیم آدمکش، بین مردم دنیا شده است.

مدیر عامل موسسه اعتباری ملل، ضمن گرامیداشت سی هشتمین سالگرد تاسیس موسسه، با تاکید بر رعایت اخلاق و آداب معاشرت در جامعه، گفت: وقتی می‌گوییم برخورد شايسته و اخلاقی با مشتریان و به طور کلی آحاد مردم داشته باشيم، منظور اخلاقیات، رفتارها و عملکردی است که تعامل با مردم را بهبود می‌بخشد. پس نتیجه می‌گیریم كه شيوه های صحیح برقراري ارتباط و برخورد با مشتری، سنگ بنای رضایت مشتریان است و به ما کمک می‌کند تا از هر فرصتی برای خوشحال کردن مشتریان و هموطنان استفاده کنیم.

آقاي جوادي، با اشاره به اينكه در این سالها، موسسه اعتباری ملل، همواره پشتیبان تولید و اشتغال در کشور بوده و خواهد ماند، گفت: با مروری بر عملکرد این موسسه، می‌توان به این مهم دست یافت که دستیابی به موفقیتها‌، حاصل تلاشها و زحمات همکاران عزیز طی این سالها بوده است.

مدیر عامل موسسه اعتباری ملل، بازخوردهای مثبت مدیران ارشد سیستم بانکی و بویژه بانک مرکزی، نسبت به کارکنان موسسه ملل را افتخار دانست و بیان کرد: در این جشن ۳۸ سالگی اعلام می کنم که ارزشمندترین و بااهمیت ترین دارایی امروز موسسه ملل، کارکنان آن است و از این نظر، افتخار می کنیم.

ایشان افزود: با توکل به خداوند متعال، توانستیم با جذب نیروهاي خلاق، علاقمند، دلسوز، کوشا، صادق، پرتلاش، توانمند و با اخلاق، با راه اندازی بیش ٣٤٠ شعبه در سراسر کشور، خدمات نوین بانکی را به مردم این مرز و بوم ارائه نمايیم.

ایشان، با اشاره به اینکه از مسیر تحول و توسعه، می توانیم نقاط ضعف و همچنین تواناییها و استعدادها را در موسسه شناسایی کنیم، گفت: پیشنهادات، انتقادات، و حتی شکایات احتمالی مشتریان، نوعی همکاری در جهت بهبود وضعیت است. آنها به جای ترک کردن و انتخاب رقبا، فرصتی دوباره در اختیارتان قرار می دهند. در همه این بسترها، مشتری به دنبال کمک به‌موقع و همدلانه است.

وی افزود: با توجه به رقابتی شدن و افزایش قدرت انتخاب مشتریان، مشتری‌ مداری مهم‌ترین اصل فعالیت است. در واقع اگر مشتريان، از محصولات و خدمات ما راضی باشند، آن را به اطرافیانش معرفی می‌کنند. یعنی بدون دریافت کمترین هزینه‌ برای ما بازاریابی می‌کنند. از آن طرف، هر مشتری ناراضی می‌تواند نارضایتی‌ خود را با دیگران به اشتراک بگذارد و باعث از دست رفتن بخش بزرگی از مشتریان شود.

مديرعامل، حصول شکوفایی و پیشرفت را تنها با همت، اراده، تلاش و تعاون دانست و گفت: تمامی قوانین ابلاغی از سوی مجلس محترم شورای اسلامی و بانک مرکزی، با هدف اصلاح ساختار مالی مصوب می شوند و تک تک ما، پایبند به قوانین تصویب شده هستیم ؛ چراکه عصر حاضر، عصر تحول و توسعه است و همه چیز، با سرعت، در حال تغییر و دگرگونی است.

آقای جوادی افزود: تک تک مردم کشور برای ما عزیز و مراجعه کنندگان به موسسه ملل، برای ما ارزشمند هستند. با تکیه بر اخلاق، خدمات موسسه را به نحو احسن به مشتریان و ارباب رجوع معرفی و ارائه نماییم. در جایگاه یک عضو خانواده، تقاضا دارم که با هدف رشد، اعتلا و پیشی گرفتن از رقبا، با همراهي و همياري با مشتريان، بتوانيم گامهاي بلندتري را در جهت اعتلاي سازمان برداريم.

ایشان در ادامه، به تشریح عملکرد موسسه پرداخت و گفت: با همت و تلاش همکاران موسسه، توانستیم در شاخص‌های مختلف شاهد رشد باشیم که جا دارد صمیمانه از شما همکاران عزيزم قدردانی نمایم. امیدوارم که ماههای باقیمانده سال، بتوانیم به نتایجی فراتر از اهدافی که در ابتدای سال تعیین شده است، نائل آییم و رضایت هموطنان عزیز، سهامداران و ذینفعان موسسه را کسب نماییم.

مدیر عامل موسسه، با تاکید بر اینکه ترویج تعامل، دوستی، صفا و صمیمیت در محیط کار، بسترساز دستیابی به برنامه هاست، گفت: هر یک از ما، در محیط کار خود، می توانیم رفتارهای تاثیرگذاری در روحیه دیگران داشته باشیم و بدون تردید، محبت، مهربانی، بخشش و گذشت، لازمه یک رابطه سالم شغلی است.

ایشان، با مهم خواندن مبحث نیروپروری و بهره گیری از نیروهای تحصیلکرده و توانمند در لایه های مختلف ساختار سازمانی ملل افزود: در میادین رقابتی امروز، انجام کارهای تیمی و جمعی، امری ضروری و حیاتی است. در كارهاي روزانه، به همدیگر کمک کنید و نسبت به رشد موسسه در تمامی سرفصلها و همچنین، فضیلتهای اخلاقی یکدیگر اهتمام ویژه داشته باشید. امیدوارم که این تعامل و تفاهم، به گونه ای نمود پیدا کند که به اهداف تدوین شده نائل آمده و ویترین ارزشمندی را در نگاه سهامداران و سپرده گذاران به نمایش بگذاریم.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.