×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ارتقای سطح همکاری با صداوسیما جهت معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری منطقه آزاد ماکو

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، حسین گروسی در این نشست به نقش مهم صدا و سیما به منظور آگاهی بخشی در جامعه اشاره و بیان کرد: موقعیت استراتژیک منطقه آزاد ماکو، قرار گیری آن در مسیر کریدورهای تجاری بین المللی این منطقه را به هاب ترانزیت کالا به کشورهای مختلف تبدیل کرده است و بستر سرمایه گذاری لازم به منظور افزایش سهم کشورمان در بازارهای جهانی و افزایش فرصت های شغلی با توسعه زیر ساخت های سرمایه گذاری فراهم است.

وی افزود: می توان ظرفیت ها و زیرساخت های موجود را با هم افزایی پتانسیل ها و تولیدات مشترک جهت حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی معرفی کرد.

رئیس هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد ماکو اضافه کرد: ظرفیت های صدا وسیما می تواند در معرفی برند منطقه و نیز روند رسیدن به اهداف از جمله جهش تولید و صادرات را تسهیل کرده تا در مدت زمان مشخص شده به اهداف خود دست یافته که ثمره آن مسلماً برای استان و کشور خواهد .

ناصر حجازی فر مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی نیز با تقدیر از اقدامات صورت گرفته، منطقه آزاد ماکو را کانون توسعه اقتصادی استان دانست و بیان کرد : ماکو فرصتی بی بدیل و مزیت نسبی برای استان بوده و اهمیت استراتژیک برای آذربایجان غربی دارد.

دراین دیدار مقرر گردید تفاهم نامه همکاری دوجانبه در اولین فرصت به امضای دو سازمان برسد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.