×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 58 خبر

اقتصادزمانه : طرح محله سبز با هدف افزایش مشارکت شهروندان با تفکیک پسماند در مبدا در قالب آموزش چهره به چهره با مراجعه حضوری در محله آرارات منطقه ۳ اجرایی می‌شود.

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، رضا محمدی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: در ازای تحویل زباله ارزشمند، حساب شهروند در سامانه «شهرزاد» شارژ می‌شود و می‌تواند برای تهیه بلیت اتوبوس، مترو وعوارض ورود به محدوده طرح ترافیک از آن استفاده کند.

وی در ادامه از نحوه بکارگیری پیمانکاران، فرمت قراردادهای خدمات شهری و مدیریت پسماند بصورت تجمیعی و یکپارچه تحت عملکرد یک پیمانکار واحد از آبان ماه سال جاری خبر داد و با اشاره به نواقص موجود در مدل قراردادها و برشمردن مشکلات ناشی از ضعف توانمندی و تجهیزات پیمانکاران موجود، نسبت به بکارگیری شرکتهای دارای توان و تجربه کافی در این زمینه تاکید نمود.

همچنین حسین سیگارودی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۳ اظهار داشت: این طرح بصورت پایلوت در محله آرارت به طور کامل اجرا می شود که طی آن آموزشگران، محتواهای زیست محیطی در زمینه مدیریت و تفکیک پسماند را به صورت چهره‌ به چهره و منزل به منزل به خانواده های ساکن در این محله آموزش می دهند.

وی به اپلیکیشن “نوماند” اشاره کرد و ابراز داشت: شهروندان از طریق این نرم افزار موبایلی می توانند زباله های تفکیکی خود را در طول شبانه روز به ماموران شهرداری تحویل می‌دهند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.