×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
 آغازطرح تولید روغن صنعتی نسل ۳ براساس استانداردهای روز دنیا

وی ظرفیت خوراک این پروژه را ۱۳۵۰۰ بشکه در روز محصولات میان تقطیر برج خلاء عنوان کرد و افزود : خروجی آن محصولاتی نظیر روانکارهای (روغن صنعتی) نسل جدید، دیزل یورو ۵ و دیگر محصولات جانبی است.

شهسواری تاکید کرد: در این راستا مطالعات اولیه توجیهی و اقتصادی پروژه تکمیل و فاز طراحی و مهندسی آن در حال انجام است و با توجه به اینکه عمده تجهیزات این واحدها از نوع فشار بالا بوده و ساخت و تامین آن زمان بر خواهد بود، این شرکت جهت تامین به هنگام تجهیزات، فرایند مهندسی خرید و تامین تجهیزات اصلی طرح را بصورت Early Work آغاز نموده است.

معاون نظارت و راهبری شرکت های هلدینگ پتروپالایش اصفهان ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، بهره برداری از پروژه مذکور بصورت تمام ظرفیت تا سال ۱۴۰۶ انجام خواهد شد که علاوه بر تولید محصولات با کیفیت، کاهش وابستگی به واردات و اشتغال زائی، گام مهمی نیز در جهت حفظ محیط زیست و کاهش آلایندگی برداشته خواهد شد.

وی تصریح کرد: در راستای تامین خوراک پایدار واحد VMDS مذکور، پروژه احداث واحد تقطیر در خلاء که اصطلاحاً VDU نامیده می‌شود توسط هلدینگ پتروپالایش اصفهان و از طریق شرکت میرداماد صفه در حال برنامه ریزی جهت طراحی و ساخت می‌باشد.

شهسواری افزود: این واحد VDU با ظرفیت طراحی شده ۱۰۰ هزار بشکه، مواد نفتی را به عنوان خوراک دریافت و از محصولات متنوع آن در دیگر واحدهای پالایشی و صنایع پایین دستی استفاده خواهد شد و بر اساس برنامه ریزی انجام شده ساخت و بهره برداری از واحد VDU همزمان با با واحد VMDS انجام خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.