×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اطلاعیه ها

امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آئین تجلیل از آزادگان سرافراز شرکت مخابرات ایران برگزار شد

به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، آئین تجلیل از آزادگان سرافراز شرکت با حضور مهندس مجید سلطانی، مدیرعامل؛ جمعی از معاونین و مدیران شرکت و با حضور تعدادی از همکاران‌ گرامیِ آزاده‌ی شاغل و بازنشسته مخابرات، در فضایی صمیمی و در خور جان‌فشانی و ایثار وصف‌ناشدنی این عزیزان، چهارشنبه ۲۴مردادماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

مهندس سلطانی در ابتدای این مراسم با بیان اینکه حماسه عظیم دفاع‌مقدّس و رشادت‌های بی نظیر جوانان این سرزمین ، از مرز توصیف و تعریف خارج است، تصریح کرد: دفاع از فرمان امام امّت و سرزمین ایران اسلامی در دلاوری‌های تمام جوانان و بزرگان حاضر در دفاع مقدس نمود یافت.

وی با بیان اینکه آزادگان گران‌قدر به عنوان عصاره تحمل انواع سختی های دنیوی در بین رزمندگان حقیقتاً مقام شامخی دارند، خاطرنشان ساخت: زنده نگه داشتن تفکر ایثارگری و از خودگذشتن از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مدیرعامل شرکت مخابرات با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری در راستای جهاد تبیین و اهمیت آن ، تشریح هدف های مقدس انقلاب اسلامی ایران و ایستادگی برمواضع اصولی نظام را از وظایف تک تک افراد در جهت روشن‌گری و تبیین دانست.

مهندس سلطانی با اشاره به تقارن این ایام با ایام اربعین سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: رزمندگان اسلام نیز با الگوگیری از واقعه کربلا و مسلک و سیرت عملی امام حسین (ع) به جبهه حق علیه باطل رفتند.

مدیرعامل شرکت مخابرات با بیان اینکه اقتدار و امنیت ایران اسلامی به برکت خون شهیدان و مقاومت آزادگان سرافراز است، گفت: اکنون، وظیفه‌ی مهم ما این است که همواره از عزیزانی که سالها در غربت اسارت، نه تنها از آرمان‌های انقلاب اسلامی دست نکشیدند، بلکه با تمام وجود و با تحمل سختی اسارت از این آرمان‌ها دفاع کرده و پا پس نکشیدند، تجلیل و قدردانی نماییم.

در پایان این مراسم با اهدای لوح‌های یادبود، از آزادگان سرافراز شاغل و بازنشسته شرکت مخابرات، تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.