دکتر خسروشاهی در این بازدید ضمن گفتوگو با مسئولان شعبه، دربارهی پرتفوی بیمه آرمان، نحوهی پرداخت خسارات و زمان انجام تعهدات شرکت پرسوجو کردند. وی همچنین بر پرداخت بهموقع خسارات بیمهگذاران و لزوم توجه ویژه به رضایت مشتریان تأکید نمود.
این بازدید در راستای بررسی عملکرد شرکتهای بیمه در استانها و ارتقای سطح خدمات بیمهای به هممیهنان انجام شد. در این دیدار، رئیس شعبه و کارکنان بیمه آرمان نیز به بیان مسائل، مشکلات و پیشنهادهای خود با رئیس کل بیمه مرکزی و هیأت همراه پرداختند.
https://roydaadonline.ir/?p=143332



















